Acest sit folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Liderii lumii medicale s-au reunit la prima ediție a „Romanian Healthcare Conference & Expo” pentru a accelera evoluția sistemului sanitar românesc.
Marketing Insiders Group a lansat prima conferință din România dedicată profesioniștilor din sectorul sănătății – cu focus pe experiența pacienților. Evenimentul a avut loc în data de 14 octombrie 2022, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Cheltuielile în România pentru prevenție în sectorul sănătății sunt aproape la jumătate față de restul Europei. Iar procentul local de fatalități cardiovasculare este de aprox. 60% comparativ cu aprox. 45% în Europa. Din circa 3,8 milioane de români asigurați C.A.S., peste 550.000 nu au un medic de familie disponibil în localitate, iar peste 1600 de localități nu pot accesa servicii de telemedicină neavând acces la Internet sau tehnologie. Sistemul sanitar românesc de stat se confruntă cu multe insuficiențe care țin de educație, tehnologie și personal medical. Și doar 4 din 10 români ar fi dispuși să cumpere asigurare privată de sănătate.
Contextul global COVID-19 a acutizat afecțiunile preexistente ale sistemul local al sănătății. Printre efectele negative mai puțin cunoscute ale pandemiei se află: creșterea dificultăților de vorbire a copiilor și a autismului, creșterea adicțiilor, tulburărilor alimentare și depresiei, extinderea sindromului post traumatic și a sindromului „oboselii din compasiune” în rândul specialiștilor medicali, etc.
România are mult de lucru pentru a proteja populația printr-o infrastructură medicală eficientă și performantă. Cu acest obiectiv și cu o filosofie de acțiune Conference Arena – membru Marketing Insiders Group – a lansat prima conferință dedicată experienței pacienților, Romanian Healthcare Conference & Expo. Vineri, 14 octombrie 2022, evenimentul a adus împreună profesioniști și personalități marcante ale domeniului la JW Marriott Bucharest Grand Hotel pentru a identifica vulnerabilitățile sistemului sanitar și a propune soluții concrete care răspund deopotrivă nevoilor pacienților și medicilor din România.
Printre temele de importanță națională și internațională care au fost dezbătute în cadrul conferinței de nișă – s-au numărat:
- forme de colaborare între instituții de stat și instituții private pentru a accelera schimbarea pozitivă a sistemului medical din România;
- impactul și provocările pandemiei în rândul populației și rândul cadrelor medicale;
- principii și tactici pentru îmbunătățirea interacțiunilor pacienților cu sistemul medical;
- impactul telemedicinei pentru o mai bună distribuire națională a îngrijirii medicale;
- importanța educației privind prevenția – ca factor critic pentru sănătatea populației;
- digitalizarea – limite, beneficii și oportunități pentru evoluția sistemului sanitar global;
- utilitatea programelor de îngrijire ambulatorie pentru un sistem sanitar mai echilibrat;
- importanța programelor de terapie și mental wellness pentru specialiștii medicali în timp de pandemie și criză;
- situația monitorizării și trasabilității pacienților cronici români – provocări și soluții;
- importanța extinderii asigurărilor medicale private dincolo de sectorul corporate;
- principii de „Patience Experience” și modele operaționale de leadership;
- cum influențează practic soluțiile de Machine Learning ecosistemul medical global.
Audiența de peste 130 de participanți a Romanian Healthcare Conference & Expo 2022 s-a bucurat de viziunea, pasiunea și know-how-ul unor lideri incontestabili cu un ecou important în lumea medicală din țară și din străinătate – lista de speakeri a primei ediții se remarcă prin nume grele, impresionante – precum: Barry L. Jackson, Ph.D., Vice President, Osteo Re School of Osteopathy, Professor and Director Emeritus, The Drug, Alcohol and Wellness Network – Bloomsburg University of Pennsylvania, Fulbright Senior Scholar, Addiction Specialist; Patriciu Achimaș-Cadariu, Ph.D., Primary physician, Gynecological Oncology Superspecialization and Oncological Surgery – Oncological Institute Cluj-Napoca, Deputy in the Romanian Parliament, President of the Group To Fight Cancer of the Romanian Parliament; Andreea Szilagyi, Ph.D., Adjunct Professor – Antioch University New England, University Lecturer – University Politehnica of Bucharest, Leadership Coach & Career Counsellor; Dr. Cătălin Cîrstoveanu, Lecturer –Carol Davila University of Medicine and Pharmacy, Neonatologist Doctor –Marie Curie Emergency Clinical Hospital; Mihaela Buzoianu, Medical Doctor & Assistant Professor – Carol Davila University of Medicine and Pharmacy; Mihaela van der Schaar, Director of the Cambridge Centre for AI in Medicine (CCAIM), John Humphrey Plummer Professor of Machine Learning, AI, and Medicine – University of Cambridge; Răzvan Predica, Country Manager – Affidea Hiperdia Romania; Oana Vasile, Executive Healthcare Consultant – IQ Consult; George Niculcea, Founder & CEO – Octodoc, Vicepresident – Bright Distribution; Robert Șerban, Vicepresident – Palmed; Simona Cernea, Executive Director – Leventer Medical Group; Mădălina Vilău, CX Advisor & Managing Director – Marketing Insiders Group; Florentina Tomoiu, Expert Consultant Corporate Healthcare; Anca Ghelbere, Marketing & Communication Manager – Affidea Romania; Rozalina Lăpădatu, President of A.P.A.A. (Association for Patients with Autoimmune Diseases).
Marketing Insiders Group este un promotor al vocii noi generații din sectorul inovației, tocmai de aceea a evidențiat în cadrul conferinței medicale soluții de transformare într-o sesiune dedicată ecosistemelor digitale de medcare, alături de: Alin Roșca, CEO & Founder – RepsMate, Vlad Anciu, Head of Operations – MediNav, Ana Maria Onica, Co-founder & CEO – Voxi, și Ana-Maria Melinte, Co-founder – Exigo Health. Tinerii inovatori au expus publicului instrumente ale viitorului în industria sănătății, precum: optimizarea experienței pacienților cu ajutorul Inteligenței Artificiale, eficientizarea eforturilor logistice ale medicilor cu asistență de tip Voice Recognition, utilitatea și beneficiile Voice Speech Therapy, și recuperarea fizică prin Jocuri Interactive.
Mai mult, la Romanian Healthcare Conference & Expo a avut loc prima apariție publică a unei inovații unice în lume: prototipul hibrid de telemedicină,Octodoc – un sistem interactiv multifuncțional cu asistență video în timp real, cu cititor de card de sănătate, cu imprimantă pentru tipărire de rețete medicale, cu funcții de testare de rutină (ex. măsurare tensiune arterială și saturație de oxigen), ș.a. – pentru servicii medicale de proximitate.
Răzvan Predica, Country Manager Affidea Hiperdia România: „Sănătatea este bunul cel mai de preț, iar prevenția este aria care poate face diferența pe drumul spre un sistem sanitar mai eficient în România. Suntem mândri să susținem inițiativa Romanian Healthcare Conference & Expo în calitate de parteneri în călătoria de transformare a experiențelor pacienților români. Ne dorim ca standardele noastre de excelență în inovație medicală și „customer experience” să aducă valoare cât mai multor români, tocmai de aceea ne bucurăm să împărtășim pasiunea și know-how-ul nostru cu colegii din industrie și să investim în comunitatea medicală locală”.
George Niculcea, Founder & CEO Octodoc, Vicepresident Bright Distribution:„Am răspuns pozitiv invitației de parteneriere pentru evenimentul Romanian Healthcare Conference & Expopentru că sistemul sanitar local are mare nevoie de o comunitate medicală de business care să se preocupe activ de zonele critice care necesită îmbunătățiri rapide, și să coopereze pentru a concretiza soluții practice care să crească nivelul de îngrijire a pacienților din România. Iar dispozitivul nostru hibrid de telemedicină, Octodoc, reprezintă o astfel de soluție practică – o inovație care pune nevoile medicilor și pacienților pe primul loc”.
Mădălina Vilău, CX Advisor & Managing DirectorMarketing Insiders Group, Romanian Healthcare Conference & Expo Founder:„Am demarat împreună cu echipa mea acest proiect ambițios din dorința de a construi o comunitate de leadership medical, care –prin colaborare, strategie națională, știință și educație – să schimbe în bine sistemul sanitar Românesc. Am pornit la drum cu multe emoții și multe provocări. Iar eforturile noastre au meritat, întrucât interesul pentru inițiativa Marketing Insiders Group a fost copleșitor de mare. Ne bucurăm că am făcut primii pași pentru o Românie mai sănătoasă, împreuna cu oameni și branduri mari”.
Prima ediție „Romanian Healthcare Conference & Expo” s-a bucurat de susținerea Affidea Hiperdia România – Platinum Partner, și Octodoc – Silver Partner. Evenimentul a beneficiat de promovarea strategică a Mystery Shopping Agency, Conference Arena, Contact Center Magazine,și a platformei online PatientExperience.ro; precum și de sprijinul: RepsMate, MediNav, Voxi, Palmed, Leventer Medical Group, MEDIjobs, Exigo Health, și A.P.A.A. – Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Autoimune.
Mai multe informații despre “Romanian Healthcare Conference & Expo” 2022 sunt disponibile pe www.conference-arena.com, pe www.patientexperience.ro, precum și în canalele de social media ale Marketing Insiders Group.
Pentru oportunități de sponsorizare, public speaking sau parteneriate strategice la edițiile viitoare ale conferinței medicale ne puteți contacta via flavia.ionita@market-insiders.com.
DESPRE MARKETING INSIDERS GROUP
For Customers. With Customers.
Grup de consultanți multidisciplinari care sprijină oameni și companii în dezvoltarea culturală și operațională prin programe și soluții inovatoare de customer-centricity.
CIFRE ȘI ACȚIUNI | 5 studii internaționale de benchmarking în customer experience, 10 țări deservite pe 2 continente, 21 industrii targetate, 91 de clienți internaționali parteneri, 124de conferințe de afaceri organizate, 200 de orașe acoperite teritorial, 205 rapoarte de cercetare generate, 560 de absolvenți ale programelor personalizate de CX și leadership, 3500 de mystery shopperi în plan național, 55500 de evaluări de mystery shopping în România.
BRANDURI | Conference Arena, Mystery Shopping Agency, Contact Center Magazine
Mai multe informații sunt disponibile via www.market-insiders.com și în social media.
Sursă: PatientExperience.ro